Zážitky dětí z našeho koncertu 2

V mateřské školce Zvídálek opět uspořádali po našem vystoupení dětskou anketu. Výsledek jako vždy stojí za to.Zde je malá ukázka.

,,Mně se líbilo, jak tam byly ty hádanky o tom Večerníčku. Líbilo se mi, jak ta paní měla dudy s hlavou kozla. Kozel hledal kamaráda na cestách. Hledal ho u moře v cizích zemích a našel ho v Brně. Líbilo se mi tam všechno a líbila se mi koleda „Ježíšku panáčku“.

,,Dobře jsem se cítila na koncertě. Líbilo se mi, jak tam hrála ta holčička Lucka, držela toho kozlíka a foukala. A ten pán, jak hrál takhle na tu píšťalku. Líbilo se mi, jak jsem hrála na ten buben a dostala jsem za to kozlíčka na obrázku."

,,Mně se líbily ty hádanky z Večerníčků. Líbilo se mi, jak jsem uhodl hádanku „S čerty nejsou žerty“. Líbila se mi ta pohádka „O Kozlíkovi“, o tom jak hledal dudy, který by byl jeho kámoš,hledal kámoše v různých zemích, byl v Chorvatsku, ve Španělsku, na Slovensku a kamaráda našel v Česku v Brně. Líbily se mi ty písničky a byly to koledy. Už si nevzpomínám na všechny koledy.Měli tam hudební nástroje - buben, vozembouch, flétnu. Líbilo se mi, jak děti hrály na buben, jako když prší. Cítil jsem se dobře na koncertě."

,,Mně se líbily ty písničky, ještě se mi líbila ta paní, jmenovala se Lucka, jak měla na hlavě tu mašličku ve vlasech. Líbila se mi ta koza na dudech a oni s něma cestovali do Chorvatska a tam hledali další dudy, aby si ten náš kozel našel kamaráda na hraní, ale s ním si nemohl hrát, nešlo jim to. Ještě se mi líbilo, jak jsme nafukovali ty dudy jako balón. Líbilo se mi, jak ta Lucka hrála na ten buben. A toho kamaráda ten kozel našel u nás v Brně. Líbily se mi koledy, jak je hráli na dudy."

,,Líbily se mi ty španělský dudy – v tom byly zajímavé, že měli to, za co se to drží – to byl normální provaz třásňovej. Ještě se mně líbilo to, jak bubnovali a jak Ondra hrál na ty dudy a ty dudy vypadaly jako medvěd a nemělo to hlavu- to byl kožich s píšťalami. Ještě se mně líbily ty dudy kozlík, jak je měl vyřezané pěkně. Ty druhý dudy ty měly také kozí hlavu. Ještě se mně líbily ty písničky a bylo to opravdu moc zajímavé."

,,Mně se líbilo, jak tam ten pán hrál na ty dudy. Ještě se mně líbilo, jak tam měla paní kozičku na dudách. Ještě se mně líbilo, jak jsme zpívali koledy a ještě jak jsme hádali ty písničky."

,,Mně se líbilo, jak tam hráli na ty dudy ty písničky, a musela jsem hádat, co to je za písničku a já jsem uhádla písničku „O princezně“ a ještě se mi líbilo, jak byl tam ten hluk z těch dud, co hrály strašně nahlas. Ještě se mi líbilo, jak jsme si tam povídali o těch dudách a ještě se mi líbilo, jak ten kozlík chtěl cestovat a hledal toho kamaráda a nemohl nikoho najít, a pak našel kamaráda. Potom se mi líbily ty brněnské dudy, a jak hráli tu písničku na ty dudy. Ještě se mi moc líbila ta paní Lucka a ten pán Ondra."

 ,,Mně se líbilo, jak tam byly ty hlučné dudy a ty české dudy a všechny ty dudy. Ještě se mi líbilo, jak ten Ondra mluvil slovensky a brněnsky, a jak jsme hádali ty písničkové pohádky a ty dudy s tou kozlíkovou hlavou."