Zážitky dětí z našeho koncertu

*Mně se nejvíc líbily ty dudy české a ještě se mně líbilo, jak jsem bubnoval.         *Mně se to líbilo dobře, jak tam byl ten kozlík a jak si pak našel toho kamaráda a jak bubnovali.                                                                                                                 *Mně se líbilo, jak jsem bubnoval a ještě se mi líbilo to, jak hráli na ty dudy brněnské a na ty slovenské s tou tyčkou a měla pytel a ta tyčka vypadala jako sprcha. Ještě se mi líbilo, jak jsem uhodl tu písničku.                                                   *No mně se asi nejvíc líbilo, jak jsme zpívali a ještě, jak jsme hádali písničky.             *Mně se líbilo, jak tam byly ty dudy. Nějaký dvě vypadaly jako sprchy, to se mi moc líbilo.                                                                                                                       *Dobrý, akorát, že jsem se bála, že se mi ztratí panenka, ale neztratila. Mně se líbily ty písničky, jak říkali. A mně se tam líbila taky ta paní a ten pán, jak tam byl. A ty dudy se mi líbily, jak tam hrály. Akorát to bylo moc hlasitý. A ta paní měla hezký dudy a ten buben byl pěkně hlasitej.                                                                         *Mně se tam líbilo, jak tam hráli na ty dudy české a jak jsme tam s nima zpíval.       *Mně se tam líbilo, jak tam hráli na ty dudy. A ještě se mně a Marečkovi líbilo, jak tam hráli na ten buben a my jsme si mysleli, že je to bouřka.                                       *Mně se líbilo, jak jsme potkali ty dudy ze Španělska.